Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pondělí 2. května 2022

Tak jsem si pořídil knihu "Almanach českých šlechtických a rytířských rodů 2020"

Velmi zajímavá kniha, ale pozor na to nikde nenajdete obsah co ta kniha obsahuje a i když jsem na webových stránkách různých prodejců našel názvy:

Almanach českých šlechtických a rytířských rodů ???? 

to číslo jsem si myslel, že znamená rok vydání, ale pak jsem našel i číslo 2036, tak nevím co znamená.

Až po zakoupení knihy jsem zjistil, že je to "nekonečná" řada knih, stále s novými rody. Zatím jsem nepochopil ten systém. Dost mě zklamalo, že u knih není napsáno něco více o tom co obsahují (koho) a hlavně, že pokud chcete mít všechny informace, musíte nakoupit všechny a asi do budoucna počítat s doplňováním dalšími knihami od autora.

 Zkrátka bývá dobrým zvykem označovat mnohadílné dílo např. díl číslo 5 a tak dále v řadě aby kupující věděl, že kupuje nějakou řadu knih a s tím, že autor dále pracuje na dalších dílech a jejich počet není ještě konečný.

 


Když zadáte název knihy do vyhledavače tak vám vyhodí více obchodů s těmito knihami a s různou cenou za výtisk.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat